Kaynanamla aramın iyi olması şaşırılacak bir şey mi sizce?

Kaynanam benim annemin bir arkadaşının arkadaşı zaten o vesile ile tanışmıştım o da beni çok sevmişti ve oğlu ile tanıştırmıştı eşimle de ilk başta öyle sevgili olduk 2 sene sevgili kaldık ve evlendik kaynanamda aynı anne gibi oldu bana çok severim birlikte alışverişe bile gideriz yani bunu arkadaşlarıma ve çevreme anlattığım zaman bana sürekli olsun sen yine de çok güvenme evin bir de tek oğlunu almışsın illaki hasetlik yapar arkandan kuyunu kazabilir diyorlar ben de ama bizi zaten kaynanam tanıştırdı niye öyle bir şey yapsın diyorum evlenince çocuk kıymete biner falan diyorlar insanlar niye bu kadar kötü kalpli sizce?

Kaynanamla aramın iyi olması şaşırılacak bir şey mi sizce?
Cevapla