Üni hocama onunla birşeyler yaşamak istediğimi nasıl soyleyebilirim?

Aramızda bir şeyler var ama tam olarak adini koyamıyorum ve ondan cok hoslaniyorum ben 20 yasındayım oda 42 evli de ama evliliğini bozmak gibi bir niyetim yok sadece hissetmek istiyorum katı ve sinirli biri bunu ona düzgün bi dille nasıl söyleyebilirim? Nasıl karşılık verir bilmiyorum stres oluyorum ama bir şekilde söyleyeceğim.. Bu şekilde kafada kurmak yerine netlestirmek istiyorum kısaca lütfen düzgün cevaplar yazın
Üni hocama onunla birşeyler yaşamak istediğimi nasıl soyleyebilirim?
Cevapla