Bir kizim ve bir kiza karsi hislerim var ona soylemek istiyorum ama nasil?

bir kiza karsi hislerim var bu kizla yakin degiliz ancak konusmuslugumuz var ve bakisip durdugumuz dogrurudur kendisi surekli bakiyormus bana her neyse benden nefret etmedigine eminim onu anlayabilicek kadar bir samimiyetim var ancak okul disi ayri bir yerde bulusucak kadar da yakin degilim kiz es iliski durumuna katiyen klarsi degil hattatersine asiri derecede destekliyor yuruyusune bile katildi ben hislerimi daha fazla saklamak istemiyorum sizce kiza yazsam bir sey konusmak istedigimi soylesem ve bulusma teklifi etsem garip olur mu bulusmada da hislerimi soylesem sizce bana neler diyebilir ya da kabul eder mi direk bulusmayi siz boyle bir durumda kalsaydiniz bir kisi ayni cinsten size hisleri oldugunu soylese ve sizde karsi degilsiniz tabi neler derdiniz ne tepki verirdiniz... dipnot:bulusmayi dusundugum ve hislerimi soylemeyi dusundugum kiz beni arkadasima soruyo izleyip duruyo bakisiyoruz zaten oldugum ortama geliyor beni destekliyor olumsuz durumdayken kurtarmisligi bile var her gun bakisiyoruz hani arkadaslarim bile soyledi bana bakip durdugunu
Bir kizim ve bir kiza karsi hislerim var ona soylemek istiyorum ama nasil?
Cevapla