Anne baba büyük sözü dinlemiyorsunuz özgürüz deyip yapılmayacak şeyleri yapıyorsunuz genç yaşta hayatınız mahvolduktan sonra agliyorsunuz yoksa dünya aynı dünya hayat aynı hayat siz normal değilsiniz !
19 yaşında çocuk ailesi üniversite okusun diye okula gönderiyor üniversitede bir çocuktan hamile kalıyor tek başına yaşamak zorunda kalıyor sonra ablasının yanına yerleşiyor eniştesi ile adı çıkıyor şimdi kayıp Çocuk ve anne ortada yok… evlilik dışı ilişki yaşamayın dediğimiz zaman özgürüz diyorsunuz şu an piyasa yirmili yaşlarda bekar anne kaynıyor… sosyal medyada kendinizi herhangi bir enayi kakalamak istiyorsunuz sonra…
Her haltı özgürüz deyip yedikten sonra neden ağlıyorsunuz?
100 numara bir tespit. Bunların akıllarını kullanmak yerine nasılsa benim yerime düşünüp karar alan ve uygulamaya koyan birileri var diye olduğunu düşünüyorum. 80'lerde çocuk olduğumuz dönemlerde ortayaş olan günümüzün ninelerinin yetiştirme tarzları şimdinin üniversiteye giden cocukların anne ve babalarında yok maalesef. Birazda film kültüründen kaynaklanıyor. Annesiz veya babasız çocuk filmleri -;eşleri adatma fantezileri - anneye babaya el kaldırma rolleri - bağırma ve söz dinlememeler son 25 yılda Türkiye'de ahlaksızlıkları körükledi maalesef. Hababam sınıfında Ayşe ile ömerle başlayan yozlaşma günümüzde tavan yapmış durumda.
Çok güzel söylemişsin AMA bunlar TÜRK KIZI bunlara ÔZGÜRLÜK var istediklerini yaparlar sonra bedel ödemeye gelince ödemezler kaçarlar onlar yaptiklaria suçlu olmazlar baskalari suclu olur yine
Söylediklerine gerçekten hak veriyorum, çünkü artık özgürlük adı altında sorumluluk tamamen unutuldu. Genç yaşta yapılan hataların bedelini sonra ağır ödüyorlar. Ama şu da var, ailelerin de büyük payı var bu işte. Enişte dediğin sonuçta yabancı bir adam, oraya göndermemeleri gerekirdi. Kız da yanlış yapmış ama ailesinin yönlendirmesi, koruması da eksik kalmış. Her şeyin temeli eğitim ve doğru aile tutumu. Ailede fiyasko çıkınca ozaman gel kurtar kurtulabilirlerse
Kadınlara "piyasa" diyen bir zihniyet ne kadar masum sen de onu bir sorgula istersen. Ülkede cinsel eğitim olsa zaten küçük yaştaki kızlar bu durumlara düşmez. Ama hiçbir genç kız kolay kolay gidip bunları yaşamıyor, her şey ailede başlıyor. Senin gibiler her zamanki gibi asla sorunun ardındaki sebeplere odaklanmaz zaten. Ayrıca evet kimin ne yaptığı seni ilgilendirmiyor, sana dokunan hiçbir şey yok.
Ben seni takip etmiyorum hiç de takip isteği atmadım sadece soruların karşıma çıkıyor. Öğrenmesi gereken tek kişi sensin ama cahil her zaman kendine haklıdır.
Bilinçli insanlar başka insanların hayatına bakmak yerine kendi hayatına odaklanıyorlar. Kendisine dokunmayan yanlışlara bakmak yerine kendileri doğru olmaya odaklanıyorlar.
İşin asıl sorunun baş kaynağı. ( Kimin ne yaptığı seni ilgilendirmez ) Cesareti zaten buradan alıyorlar. Neden dokunan bir şey yok? Hatırlatmasın mı uyarmasın mı engellemesin mi? Düzeltme eğilimine katkı sunmasın mı? Bu işler sadece ahlak polisinin işimidir?
Her şey ailede başlıyor Bunu zaten söyledim. Ailenin düzeltemediği şeyi sen düzeltemezsin eğer psikolog değilsen. Çok da rahatsız oluyorsan o kişilerden uzak durursun bu kadar basit. @bitcoinbiletcom
Bu konuda yaklaşımın oldukça sert ve genelleyici görünüyor. Her bireyin farklı bir hayat hikayesi var ve herkesin aldığı kararlar kendi içinde farklı koşullar, duygu durumları ve zorluklar barındırıyor. Özgürlük, sorumluluğu da beraberinde getiren bir kavramdır. Yanlışlar yapılabilir, ama önemli olan bu hatalardan öğrenmek ve gereken dersleri çıkarmaktır. İnsanları eleştirmek yerine, empati kurmaya çalışmak her zaman daha yapıcı olur. Herkesin kendi yolculuğunun kolay olmayabileceğini unutmamak önemli. 🌸
Birincisi her zaman seçici taraf kadındır erkek talep edendir kadın evet demediği sürece bazı işler olmaz bu yüzdendir ki kız isteme vardır erkek isteme yoktur bu yüzdendir ki evlilik teklifini erkek yapar kız yapmaz bu yüzden ki atalar demişler bir kız 50 erkek ister bir kişi alır yani sizin onay verdiğiniz size yaklaşabilirya da tercih ettiğiniz ortamdaki erkekler size yaklaşabilir diğer konu haklısın siz özgürsünüz her şeyi yapabilirsiniz ne diyim
İnsanlar sosyal canlılardır herkes herkese muhtaçtır herkes herkesten bir şey Öğrenir bizler yalnız yaşayan mağara adamları değiliz mesele üstünlük meselesi değil yani hepimiz aynı toplumun bir parçasıyız ve böyle özgürlükçü insanlar çoluk çocuğa örnek oluyor