Hafif boğuşmalı bi birlikteliği t. cavüz olarak report edebilir miyim?

Bugün öğlen erkek arkadaşım arabada beni zorladı. Ya aslında tamamen rızasız diyemeyiz ama yine de hafif bi boğuşma yaşandı. Boğuşma izlerini rapor olarak alıp ona karşı kullanabilir miyim? T. cavüz diye ihbar etsem ona işlem yapılır mı
Hafif boğuşmalı bi birlikteliği t. cavüz olarak report edebilir miyim?
Cevapla