Dul kavramını sevmiyorum ama uzun yazmak istemedim
19 yaşında evlendim 4 ay evli kalıp boşandım bence dul sayılmam şu an 25 yaşındayım ve dul bir adam istemiyorum gelen görücüler hep 30+ ya da 26 27 çocuklu
Dul kavramını sevmiyorum ama uzun yazmak istemedim
19 yaşında evlendim 4 ay evli kalıp boşandım bence dul sayılmam şu an 25 yaşındayım ve dul bir adam istemiyorum gelen görücüler hep 30+ ya da 26 27 çocuklu
Tabii ki dul bir kadın illa dul biriyle evlenmek zorunda değil. İsterse bekar biriyle de evlenir, bunda garip bir şey yok. 4 ay evli kalıp boşanmışsın, 25 yaşındasın; bence de seni dul diye etiketlemek saçma. O yaşta bir sürü insan uzun ilişki yaşayıp ayrılıyor, kimse onlara öyle demiyor. Sana gelenlerin çoğu 30 yaş üstü ya da çocukluysa, bu senin çevrendeki insanların bakış açısından kaynaklı. Ama sen istersen bekar biriyle de evlenirsin, yeter ki o kişi seni geçmişinle değil, şu an olduğun halinle değerlendirsin. Kısacası, neyi hak ettiğini biliyorsan, kimse sana şunu seçmelisin diyemez.
ve hayır, dul bir kadın ille de dul bir erkekle evlenmek zorunda değildir. Bu tür düşünceler toplumun kalıplarından gelir ama dinî, ahlaki ya da yasal olarak böyle bir zorunluluk yoktur. Bekar bir erkekle dul bir kadının evlenmesi tamamen normal ve mümkündür. Asıl önemli olan tarafların karakter, olgunluk, saygı ve duygusal uyum açısından birbirine uygun olmasıdır. Bazı insanlar toplum baskısı, çevre yorumları ya da “ayıp olur” korkusuyla böyle bir eşleşmeyi yadırgayabilir ama bu düşünceler gerçek değerlere değil, önyargılara dayanır. Gerçek sevgi, geçmişte ne yaşandığına değil, bugün ve gelecekte birlikte ne kurulabileceğine bakar.
Dul tabiri evlenmiş boşanmış kişilere denmiyor eşi rahmetli olan kişilere dul deniliyor. Aslında bu dul tabiri halk arasında yaygın bence denemesi gereken kırıcı olduğunu düşünüyorum. O yüzden sen evlenmiş boşanmış bir kadınsın senin hiç evlenmemiş biri ile evlenme ihtimalin var ancak bu düşük bir ihtimal çok çok sevmiş olması gerekiyor ki bu durumu görmezden gelsin
Kendi tercihlerin konusunda kesinlikle haklısın, herkesin hayatındaki eş seçiminde farklı kriterleri olabilir ❤️. Öncelikle, kendini nasıl tanımladığın önemli. "Dul" kelimesini sevmediğini söylüyorsun, bu tamamen senin hislerin ve bakış açınla ilgili 🌟. 25 yaşındasın ve bu yaşta bir sürü yeni başlangıç yapabilirsin.
Seni gerçekten anlayan, değer veren ve saygı duyan biriyle güzel bir ilişki kurabilmelisin. Yaş, çocuk durumu, geçmiş durumlar ikincil kalmalı, asıl önemli olan uyum, sevgi ve anlayıştır. Hayalini kurduğun ilişkiyi bulabilmen için acele etmeden, kendi kriterlerine sadık şekilde, doğru kişiyle karşılaşacağına inanıyorum 🍀. Emin ol, seni tam anlamıyla hak eden biri mutlaka var. 😊
Cevap
22Cevap
istediği kişi ile evlenir
Hanımefendiye bak 30 ustu bekari da kabul etmiyor. Kendini kusursuz mu sanıyorsun
Ya 30 32 falan olur ama 35 38 falan gibi istemiyorum
İnsanlar bencil sende bencilsin ve karşındakiler de bencil unutma. Sen kendin için en iyisini arıyorsun karşındaki de aptal değil o da en iyisini arıyor. turk kızlarının sorunu bu cok ustten bakıyorsunuz.
Görücü usulü yapma sende birisiyle flört edip tanışıp evlen
Onlar da çok yatakçı
Zihniyetin ve kalbin kotu oldugu icin istedigin gibi birini bulamıyorsun. Bozuk tabiri ne, hangi devirde yasıyorsun kalp kotu olursa işlerin ters gider
Ne bekliyorsun 20 lik erkek mi. Ayrıca dul değil boşanmış bir kadınsın
dul olup olmaması önemli değil de yaşı büyük ve çocuklu biri olmaz bence
hz hatice peygamberimiz ile evlendiğinde duldu ve ondan büyüktü. sana laf etmeye çalışırlarsa bu örneği ver hep
Erko kafa yapısı gereği hiç evlenmemiş biri olur ama çok zor olur sana
Sevgi saygı ve anlaşma olursa bal gibi de evlenirsin.
Gayette evlenir zaten ortalık bekar dul kızlarla dolu
Bunun öyle bir kavramı yok seven ayrılmış ayrılmamış olayına bakmamalı
Evlenir önemli olan karşılıklı sevgi saygı dürüstlük sonrası olur zaten
davul bile dengi dengine sen kendin bile dul istemezken bekar seni neden tercih etsin ki hem sen 25 sen 30un gelmesi de çok normal
Ciddi iliski ariyorum 29 yaşindayim, egitimli, kulturlu bir insanim, nasibe inaniyorum. tanismayi isterim sende istersen
Ne la bu kullan at diş fırçası gibi. Evlen 4 ay evli kal. Sevgililik bile 4 aydan fazla sürüyor.
Anladım :))
Ben diş fırçasını bile 6 ay kullanıyorum 4 ay nasıl evlilik oluyor. Anlaşmalı boşanma da bile 1 yıl süre var ne yaşadın da 4 ayda boşandın sen.
Yoo alakası yok çevremde boşanmış kadınla evlenen çok bekar erkek var
Hepsi olabilir yeterki arada sevgi güven olsun
25 30 arası bekar istiyorum ama yok bozuk kızlar bile buluyor ben evlenip namusumla yaptım bulamıyorum
Yani bakış açın önemli kriter konusuna takılma fazla
Ben niye elin çocuğuna bakayım
İllaki görmen gerek ya hani
32 yaşında dul çocuksuz erkek olur mu
bence gönüller uyuşsun yer dul mul farketmez
Neden evlenip boşandın
Ben evlenirim
Sen büyüksün mesela bana göre
Neden evlenmesin
evlenebilir
Sen dul sun
Evlenir
evlenebilir tabi
Dul kadın lafı itici zaten
Takıl sende illa evlencen mi
Bekar zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?