Sizce patronum benim hakkımda iyi düşünüyor mudur gerçekten?

Utangaç bir yapım var deneyimsiz olduğum halde patronum beni çok beğendiğini söyledi. Beni gördüğü zaman gülümseyerek naber diyor, çok güzelsin veya çok tatlısın diyor. Bazen beni yanına çağırıp konuşuyoruz. Bir defasında yanıma gelerek "sen buranın mankeni misin" dedi sonra bak şurada bir bardak var onu al dedi (müşterinin bardağıydı). Sonra bende bardağı alıp peşinden gittim dedim ki "bana neden kızıyorsunuz boş durmuyorum ki". O da dedi ki "sana kızmadım ki sadece yardımcı olmak istedim" dedi
Güncellemeler
8 ay
Gülerek çok alıngansın dedi
Sizce patronum benim hakkımda iyi düşünüyor mudur gerçekten?
Cevapla