Yalnızlık sorunu nasıl çözülür?

Sosyalleşmek için kulüplere katılıyorum. Bugün bir gezi oldu herkes arkadaşıyla gelmişti bende az çok birileriyle tanıştım ama yinede yalnız hissediyorum o an sanki herkes benim hakkımda düşünüyor gibi hissediyorum. O anın psikolojisiyle moralim bozuluyor modum düşüyor. Herkes arkadaşıyla takılıyor. İnsanlar zaten soğuk yanıma yaklaşık tanışmak isteyen de olmuyor. Gezilere katilmaya devam mı etsem napsam? Yalnızlığın verdiği psikoloji çok kötü ama :(
Yalnızlık sorunu nasıl çözülür?
Cevapla