Neden ''Özçekim (Selfie)'' yapılır? Amacı ne bu kadar özçekim'in?

Bu kadar özçekim için aşağıdaki şıkları veya kendi şıklarınızı not düşebillirsiniz. Evet, gaye ne bu kadar özçekimin Ks halkı?
Özçekim, insanların alamet-i farikası oldu arkadaşım!..
Sosyal ağlarda hayranlar yeni özçekimler bekliyor da ondan.
Takipçi sayısı arttırmak gibi tuhaf bir özelliği olduğu için yapılıyor.
Özçekim, kendini ifade etmenin yollarından biri oldu artık..
Hiç sorma, narsistlere gün doğdu böylece!
Saçmalık! Hiç yapmadım, yapmayacağım.. Yani, belki yapmam.. Yani aslında...
Özçekim yapmıyorum;ama çaktırmadan yapanlara bakmaktan keyif alıyorum. Yapıııınnn... Yapıııınnn...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
güncelle
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle...
Neden ''Özçekim (Selfie)'' yapılır? Amacı ne bu kadar özçekim'in?
Cevapla