Neden asosyallik kotu birsey gibi goruluyor?

Oncelikle her konuda ve her kisiyle muhappet edebilen birisiyim karsimda ki her kisme bir sekilde konusurken eglenir ama ben sevmiyorum devamli boyle bir insan olmayi kendi basima kalmayi tek basima birseyle ugrasmayi daha cok seviyorum ama cevremdekiler neden surekli tek basinasin diyorlar gram umursamiyorum ama akillarinda benim hakkimda tuhaf kisilik damgasi olmasinida istemiyorum
Neden asosyallik kotu birsey gibi goruluyor?
Cevapla