Sizce Radikal Feminizm mi Liberal Feminizm mi savunulmalı?

Erkekleri rahatsız etmeden Feminizm savunmak mümkün müdür?
Yoksa Radikal Feminizm asıl olması gereken midir? Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
8 ay
Belli ki detay belirtmek gerekiyor çünkü okuduğunu anlamayan çok insan olduğunu hesap edemeden soru sordum. Gelecek olası yorumlara da açıklama olsun. Radikal Feminizm derken kastettiğim şey herkes için basit aslında. Eşitliği savunmak için mecbur ataerkil düzeni ‘rahatsız etmekten’ çekinmemek yani. Soruyu erkeklere de açık olarak paylaşma nedenim de bu, çünkü Feminizm deyince damarı patlayan çok kişi olabiliyor. Sizin karşınızda radikal bir görüş mü olmalı liberal mi? Aslında mantık bu.
Sizce Radikal Feminizm mi Liberal Feminizm mi savunulmalı?
Cevapla