Liberal Feminizm Mücadelesini Destekliyor Musunuz?

Kadın ile erkek arasındaki rekabeti eşitlemek sizce mantıklı mıdır nedenleriyle yazmanızı bekliyorum. Hak olarak aynı haklardan faydalanmamızı savunuyorum ancak bunu yaparken doğal rollerinin dışına çıkmak istemeyen kadınların aşağılanmasına da karşıyım. Kadınlar eş ve anne rollerine isterse sahip olmayabilir ve bu, kadının bir birey olarak haklarını kısıtlamamalı.

Liberal Feminizm Mücadelesini Destekliyor Musunuz?
Cevapla