21 yaşındayım kendime ait bir odam yok, bu normal mi?

Evde özel alanım yok kıyafet dolabım annelerin odasında ben de salonda yatıyorum diğer kardeşlerimin odaları var 2 oda onlara ait bir de yatak odası var ama ben salonda uyuyorum normal mi bu durumdan çok sıkıldım odam yok diyince ev küçük oda sayısı az diyip geçiştiriyorlar ne yapmalıyım
21 yaşındayım kendime ait bir odam yok, bu normal mi?
Cevapla