23 yaşındayım kendime ait odam yok?

iyi akşamlar arkadaşlar zamanla bana ağır gelen ( bu dert hiçbir şey Allah başka dert vermesin) ama giderek bunaltan hatta oturup ağladığım bir şey var odam yok :( size çok saçma gelicek biliyorum ama beni odası olmayan bir genç kız anlar. Çalışma masam annemlerin odasında o yüzden onların paşa keyfi ne zaman uygunsa o zaman yatıp kalkmam zorundayım diğer oda var abim çalıştığı için hep o kullanıyor çamaşırlarım o odada makyaj malzemem tuvalete bir arkadaşım kuzenim geldiğinde özel sohbet edemiyoruz depresyona bile giremiyorum pat odaya dalıyorlar salon desen babam gece yarısına kadar tv izliyor sabahın erken saatinde abim açıyor izliyor ders çalışamıyorum çok bunaldım çok :( bu yüzden şehir dışında okuyordum karantina geldi hasret kaldım kyk odasına en azından orda kendime ait masam dolabım yatağım vardı :( amacım içimi dökmekti iyi akşamlar
23 yaşındayım kendime ait odam yok?
Cevapla