Haksız yere beni üzdü? üstüne beni suçladı ahımı aldı kabahatimi bile bilmiyorum? başkasını üzüp ah ile mutlu olunur mu?

Beni üzdü kırdı , ağlattı haksız yere. Çok yakınken üstelik kendi yakın olmak istedi hep umutlar hayal kurdurmalar bir şeyler. Aramız iyiydi planlar programlar. Sonra birden bire gerçekten birden bire kabahatim yokken tavır aldı üzdü kırdı. Ahımla mutlu olur mu 6 aydır her gün ağlıyorum nerdeyse benim ahım üstüne mutlu olabilir mi

Haksız yere beni üzdü? üstüne beni suçladı ahımı aldı kabahatimi bile bilmiyorum? başkasını üzüp ah ile mutlu olunur mu?
Cevapla