Size iyi davranan bir şeytanın mı yoksa size kötü davranan bir meleğin mi yanında kalırdınız?

Şeytan ve melek kavramlarını bir metafor olarak düşünebilirsiniz. Herkesin kötü gördüğü biri size iyi davranıyor, herkesin iyi gördüğü biri ise kötü. İkisinden birinin yanında kalmak zorundasınız hangisinin yanında kalırdınız?

Size iyi davranan bir şeytanın mı yoksa size kötü davranan bir meleğin mi yanında kalırdınız?
Size iyi davranan bir şeytanın mı yoksa size kötü davranan bir meleğin mi yanında kalırdınız?
Cevapla