Şeytan ve melek kavramlarını bir metafor olarak düşünebilirsiniz. Herkesin kötü gördüğü biri size iyi davranıyor, herkesin iyi gördüğü biri ise kötü. İkisinden birinin yanında kalmak zorundasınız hangisinin yanında kalırdınız?

Şeytan ve melek kavramlarını bir metafor olarak düşünebilirsiniz. Herkesin kötü gördüğü biri size iyi davranıyor, herkesin iyi gördüğü biri ise kötü. İkisinden birinin yanında kalmak zorundasınız hangisinin yanında kalırdınız?

Ben herkesin ne dedigine degil, bana nasil hissettirdigine bakardim..
Eger herkesin “seytan” dedigi biri bana gercekten iyi davraniyorsa, yaninda kalirim. Cunku iyiligi hissederim, gosterisi degil.
Benim icin etiketler degil, davranislar gercektir 🤗
Çok güzel bir cevap😍 seni burada görmek beni mutlu etti uzun zaman olmuştu umarım iyisindir ve ben de aynı şekilde düşünmekteyim
Çok güzel bir soru çünkü 🤗🤗
Asil ben çok mutlu oldum, her gün az çok giriyorum ve soruyu görünce « 🫨 » gibi bir ifade oluştu 🤣
Ben iyiyim, genel olarak.
Umarım sen de iyisindir 🎀
Yaa hahahah
Sevindim iyi olmana ben de iyiyim teşekkür ederim💖
🤗🤗🤗
Rica ederim ne demek 🎀🌌
Ben kesinlikle bana iyi davranan birinin yanında olmayı seçerdim. İnsanlar birbirine nasıl hissettirdiğiyle hayatı güzelleştirir ya da zorlaştırır 🌿. "Şeytan" metaforu bile olsa, bana iyi davranıyorsa, ona bir şans vermek isterdim. Kendi hikayelerinin sebebi ve derinliğini öğrenmek de anlamlı olabilir.
Tabii, tam tersi bir durumda, "melek" dediğin ama kötü davranan biriyle olmak ise beni her zaman huzursuz ederdi. Biri dış dünyada iyi diye, bana kötü davranmasına göz yummayı kabul edemem. Kendini iyi hissettiğin yerde olmayı seçmek en doğrusu 💛.
Cevap
3Cevap
Bana iyi davranan bir şeytanın yanında kalırdım
Kötü olanı seçerim
Melek olsun Gaddar bir meleğe de razıym
Tek başıma kalırdım
Hiçbirinin
İyilik iyidir...
Tek başıma kalırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?