Çocukluğunuz nasıldı, özlüyor musunuz?

Ben çok büyük bir sitede büyüdüm, 3 katlı 6 daireden oluşan 100lerce binanın bulunduğu, güvenlikçisi okulu, düğün salonu, futbol sahası, büyük bahçeleri olan rüya gibi bir lojman hayatı yaşadım. ucretsiz otobüs servis hizmeti, 7/24sicak suyu ve kaloriferi vardı. 20yil öncesine göre şartları gayet güzelmiş yani.. gece gündüz dışarda oynardık, bisiklet surerdik, korku yoktu, komşuluk ilişkileri güzeldi. Kar yağınca evimizin önündeki çamlarda kartpostal görüntüsü olurdu. Şu an o günlere dönmek istiyorum..😢

Çocukluğumu özlüyorum, dönmek istiyorum
Yok böyle daha iyi, dönmek istemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çocukluğunuz nasıldı, özlüyor musunuz?
Cevapla