Bazen ailelermz olmasaydı diyorm napıcam?

28 yaşndym 39 yaşnda sevglm var onun 2 çocuğu var ailem kabul etmez bende çocuklarını istemem bazen benim anne babam ve onun çocukları olmasa diyorm

Güncellemeler
8 ay
Ayrıldık , bana tahammülü kalmamış azarladı beni bide sanrm hayatında başkası var
Bazen ailelermz olmasaydı diyorm napıcam?
Cevapla