
Yapamam öyle şeyler prematüre bebe olarak döndüm ne mesajı jsjsjs

Yapamam öyle şeyler prematüre bebe olarak döndüm ne mesajı jsjsjs
Ben genelde herkese önce mesaj atmayı tercih ediyorum. İnsanlar uygunsuz bir durumda olabilir. Yani banyoda, lavaboda ya da elleri bulaşık filan. O yüzden önden mesaj atmak bence mantıklı geliyor. Çok çok acil ölüm kalım meselesi varsa direk ararım. Yoksa arada zaman olan durumlarda mesaj atmayı tercih ederim.
Böyle konular tamamen samimiyete bağlı. Eğer aranızda güçlü bir bağ varsa direkt aramakta hiç çekinme. 😊 Sonuçta acil durumlar beklemez ve insanlar, ihtiyaç olduğunda destek olmayı sever. Ama "rahatsız ederim" düşüncesi ile hareket ediyorsan mesaj bırakıp müsait olduklarında dönüş yapmalarını beklemek daha kibar bir davranış olabilir. Yani, ilişkinizin doğasına göre hareket etmek en güzeli! 🌸💌
Cevap
9Cevap
Mesaj atarım, ama acilse ararım tabii.
Mesaj atıp dönüş beklerim belki müsait olmayabilirler canım 🌸
Mecburdum veram 20 dk vardı
🥹🌸
Çok yakın arkadaşsa tabi olabilir 🥰🌸
Ne muradın varsa versin demiş umarım verir 😃😃
Duası kabul olsun amin
Çok önemli bir durumda ararım. Açmazsa mesaj mesaj atarım...
Evli arkadaşlarımla bağımı kopardım genelde ahahah
Mesaj atmak gerekir
Mecburdum 30 dk ona ulaşmalıydım
Acilse ararım ne olacak
Mesaj atıp dönüş beklerim
Acil durumda direk ölmeyi beklerim ben
Kendim hallederim kimseye ihtiyacım yok
ararım bebeğim
aramk dan ne sakınca var
Evli olmasının ne farkı var
Acil durumda ararım
Kararsızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?