20 yasindayim ve artik bu durumdan cok sıkıldım?

Aile evinde üni okuyorum, yks girdiğim sene hayal ettiğim bölüm gelmedi ve puanımın biraz altında bir bölüm okuyorum. Meslek imkanları eğer kendini geliştirirsen çok geniş bir bölüm. Tek sıkıntı puanımın biraz altında olması. Sanırım bu sebeptendir ki annem bana sürekli “boktan” bir bölüm okuyorsun iş bulamayacaksın baskısı yapıyor. Tekrar zorla sınava hazırlanacakmışım ve girecekmişim, başka bölüm okuyup kendmi kurtaracakmışım. Tüm bunları üni okurken yapacağım. Anlıyorum belki benim için iyi bir şey yapmak istiyor ama ben bunu istemiyorum tekrar kitaplarımı açtığım gibi midem bulanıyor geçen sene yapamıyorum diye çok ağlayarak kapattığım kitaplari tekrar açmak istemiyorum kurtuldum gözüyle bakmak istiyorum. Biliyorum ki okuduğum seneler boyunca girmezsem bunun lafını sürekli yapacak, okumazsan da eşşşşek gibi çalışacaksın diyor. Gerçekten kafayı yiyeceğim derslerim bittiğinde telefonuma bakıyorum alırım saklarım o telefonunu diye tehdit ediyor kafayi yiyeceğim. Sürekli derslerle alakalı tartışma açıyor ağır şeyler söylüyor ve her seferınde sabretmemi bekliyor ne yapacağım ben
20 yasindayim ve artik bu durumdan cok sıkıldım?
Cevapla