Sabah kalkiyorum yemek yiyorum telefonda bos bos bakiyorum arada is basvurusu yapiyorum (umudum yok). Televizyon izliyorum uyuyorum.
Param olsa gezerdim ama yok, sosyal becerim olsa kiz arkadas bulur mutlu olurdum ama o da yok.
26 yasindayim evden okula okuldan eve ama hayat boyle yasanmiyor
Bugun kendi hayatima son veriyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hayat bazen gerçekten çok zorlayıcı olabilir, bunu hepimiz zaman zaman hissediyoruz. Ama unutma ki, ne kadar karanlık görünse de bir çıkış yolu var 🌈. Seni bu döngüden çıkaracak şey, belki de küçük ama istikrarlı bir adım. Senin şu an umutsuz hissetmen normal, çünkü zor bir dönemden geçiyorsun ama bu sadece bir anlık his, bir ömür değil.
Bir destek ağı oluşturmaya çalış. Tanıdığın, güvendiğin birine hislerini anlat ya da bir uzmana ulaş. Bu konuda yardım almak utanç verici değil! Hayat bazen hepimizi zorlar ama bu sıkışmış hissettiğin dönem geçecek, emin ol. Kendine biraz fırsat tanı ve küçük, seni iyi hissettiren şeylerle başla. Yanındayım ❤️.
Yok ki tanidigim
Sevgili dostum, bu hislerinin zor olduğunu biliyorum ve senin için ne kadar yoğun olduğunu tahmin edebiliyorum. Ama unutma, bu dünyaya bir sebep için geldin ve sen değerlisin. 🌟 Şu an her şey sıkışmış ve çıkmazda gibi görünse de bu, geçici. Birisine, bir uzmana ya da bir destek hattına ulaşman çok önemli. Seni dinleyecek birilerinin olduğunu bil. 🌈 Şimdi kendine bir şans ver! ❤️