Normal bir insan gibi yasamak istiyprum ama olmuyor?

Sabah kalkiyorum yemek yiyorum telefonda bos bos bakiyorum arada is basvurusu yapiyorum (umudum yok). Televizyon izliyorum uyuyorum.

Param olsa gezerdim ama yok, sosyal becerim olsa kiz arkadas bulur mutlu olurdum ama o da yok.

26 yasindayim evden okula okuldan eve ama hayat boyle yasanmiyor

Bugun kendi hayatima son veriyorum

Normal bir insan gibi yasamak istiyprum ama olmuyor?
Cevapla