Kayınvalidem ve kayınpederim bize diğer torununu daha çok sevdiklerini belli ediyorlar. Siz olsanız nasıl davranırsınız?

Ben hamileyken kayınpederimle tartıştığımız için aylarca görüşmedik. (Kendisine karşı geldiğim için anneme sövmekle tehdit etmişti eşimden doğru).

Kendisi torununu hastanede görmeye gelmedi ve ilk kez kırkında (görümcemin nikahında) gördü. Altı aylık olana kadar üç kere gördü toplam. Sonra barıştık ve kendi kızları hamile kaldı. şimdi kızım iki yaş üstü ve diğer torunları bir yaşına girecek.
Görümcem kızını haftada üç kez annesine babasına götürüyor biz ise haftada bir veya iki haftada bir görüşüyoruz. ne zaman ziyarete gidersek görümcemin kızını daha fazla sevdiklerini görüyoruz. Bizim kız ikinci planda kalıyor. Eski ilgi yok. Ondan ziyade kayınpederim her seferinde diğer torununa ne kadar alıştıklarından ve bağımlılık yaptığından bahsediyor. Bunu Benden anlayış beklercesine gülümseyerek bana anlatıyor. Hani biz kavgalı iken ısınamamış çocuğa görmediği için. Bu torunu baştan beri doğduğundan beri ellerinde büyüdüğü için ve sık gördükleri için onu çabuk özlediğini söylüyo. Ben çok rahatsız oluyorum bu konuşmalardan ama hiçbir şey söylemedim şimdiye kadar.

Torununla aynı güne denk getirmemeye çalışıyorum bizim ziyaret edeceğimiz günü. Bizim gözümüzün önünde ayrım yaptıklarına tahammül edemediğim için. Ama torun ortamda yokken de her seferinde onun sevgisi kıyaslanıyor onun videoları gösteriliyor onun yeni öğrendiği şeylerden bahsediliyor.

Dün gittiğimizde bana yine kayınpederim o toruna ne kadar alıştıklarından bahsetti ve kıyas olarak bizim kız için hani gözden uzak gönülden Irak sözünü uygun gördüler. bu söyledikleri çok normalmiş gibi, daha doğrusu dertleşiyor gibi Konuşuyorlar, Kayınvalidem de.

Normal midir bu? Benmi çok hassasım?

Resmen tahammül ediyorum bu laflara ve ortama. Eşimde de her şeyin farkında. Ama bana tabi daha çok batıyor. Bir şey söylemeyede çekiniyorum, laflarım batar diye. Gelin ağzından çıkan kelimeye dikkat etmesi lazım kafası var.

Siz olsanız nasıl davranırsınız?

Kayınvalidem ve kayınpederim bize diğer torununu daha çok sevdiklerini belli ediyorlar. Siz olsanız nasıl davranırsınız?
Cevapla