Evlenmek istiyorum ama ortada benim değerlerime ve hayat anlayışıma uygun bir erkek yok. Yabancı da olmaz dinden dolayı. Napsam ki?

Ben kadın erkek eşitliğini savunan, medeni, kültürlü, yetişkin olabilmiş bir adamla evlenmek istiyorum ama Türkiye’de ne yazık ki solcu Atatürkçü birini evlendikten sonra geleneksel bir adama dönüşüyor. Anneci çıkıyor, kendi anasını babasını kurduğu ailenin önüne koyuyor, ev işi paylaşımı yapamıyor, çocuk bakamıyor… kadının evde kalması isteyen sözde Atatürkçü insanlar bile var…

Ben müslüman olmasam gidip yabancı medeni bir yabancı ile evleneceğim ama olmaz işte :(

Evlenmek istiyorum ama ortada benim değerlerime ve hayat anlayışıma uygun bir erkek yok. Yabancı da olmaz dinden dolayı. Napsam ki?
Cevapla