21 yaşındayken açtığım sorular da ki sıkıntıları hala yaşıyorum?

Hep yalnızım mutsuzum niye beni seven değer veren biri yok yazmışım üyeler ilerde olur vs demiş 26 oldum hala kimse yok.

Sizce Bi kadın olarak ne yapabilirim hayatı ev iş olan isyeri ful kız olan sosyallik vs olmayan..

Instsgram dan mı bulsam istek atsam kendi sektörümden...

Seneye 27 olucam adam akıllı flört ettigim insanlar olmadı üzülüyorum

21 yaşındayken açtığım sorular da ki sıkıntıları hala yaşıyorum?
Cevapla