3'lü kız grubunda çok kötü dışlanıyorum okulda onlardan başka arkadaşım yok doğru düzgün beni aralarına almıyolar ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 3'lü kız grubumuz vardı ve birimiz başka okuldaydik sonda o kız bizim okula geldi ve beni çok kötü dışlamaya başladılar kahve içmeye gitmişler cagirmadilar benden uzakta duruyolar sürekli ben gelince susuyolar okulda da onlardan başka yakın arkadaşım yok ne yapmalıyım
3'lü kız grubunda çok kötü dışlanıyorum okulda onlardan başka arkadaşım yok doğru düzgün beni aralarına almıyolar ne yapmalıyım?
Cevapla