Görücü usulu kız aramak cok mu garip?

Yaş 28 üniversiteden mezun olalı 5 sene oldu organize sanayi bölgesinde bir firmada çalışıyorum.. Firmanın cinsiyet oranı %80 erkeklerden oluşuyor. Ne yapalım yani burası Belçika değil ki sokakta ya da başka bir yerde gördüğümüz bir kıza tanışma ya da biseyler içme teklif edelim. sapık vs dese hayatımızı kaydırırlar sokak ortasında bir araba dayak yeriz. Başka da bir alternatif yok ne yapalım. uygulama sosyal medya falan da boş iş bir tane kıza 250 kişi yaşıyor mesaj atıyor dönüp bana mı bakacak

Görücü usulu kız aramak cok mu garip?
Cevapla