Hayır, ben iradeden ziyade boşluk doldurma amaçlı yapıldığını düşünürüm. Sağlıklı insanlar asla bunu yapmaz. Herkes hemcinsiyle arkadaş olamaz, olmamalı. Sağlıklı bireylerin her cinsten arkadaşlığı olmalı.
Bence burada her şey niyet ve sınırlarla ilgili 😊. Kadın-erkek arkadaşlığı elbette mümkün, ama bazen duygular farkında olmadan değişebiliyor. Bu, iradesizlikten değil, insani hislerden kaynaklanıyor. 🌸 Önemli olan, açık bir iletişim ve sınırları baştan koyabilmek. Arkadaşlığı korumak istiyorsan, karşılıklı samimiyetin boyutuna dikkat etmek gerekiyor. İnsanlar farklı düşüncelerde olabilir, o yüzden kimsenin bakış açısını dert etme. Kendi hislerini ve çizgini net belirlediğinde sağlam bir arkadaşlık mümkün! 💪✨