İnsanlar gerçeğe ve gerçekliğe nasıl bu kadar kör olabiliyor?

Kimse gerçeği kabullenmek istemiyor, herkes duymak ve görmek istediğinin peşinde. Mesela deliliği kanıtlanmış birine sen delisin dendiğinde kızıyor, çirkine çirkinsin dendiğinde kızıyor. İnsanlar kendilerini kendi dünyalarına öyle bir focuslamış ki burunlarının ucunu bile göremiyorlar, tıpkı saldırıya uğradığı zaman kafasını kuma gömerek kurtulacağını sanan deve kuşu gibi.. Cahillik, aptallık ve zeka düşüklüğü ile mücadele bakanlığı kurulması bence artık elzem haline geldi.
İnsanlar gerçeğe ve gerçekliğe nasıl bu kadar kör olabiliyor?
Cevapla