Bazen keşke yetim olsaydım diyorum haksız mıyım?

Babam var ama yok ne yazık ki 15 güne evleniyorum bir kere bile kızım eksiğin var mı mutlu musun diye sormadı 2 evi 2 arabası var bana bir bilezik bile almadı her şeyi kendi maaşımla halletmeye çalıştım bana destek değil yük oldu altınlarımı aldı ev aldığı için ve nişanlıma söyleyemedim maalesef o beni nişan dönemi birikim yapmadım olarak görüyor oysaki yaptıklarımı aldılar ben de diyorum ki keşke yetim olsaydım da babam yok, olsaydı belki çok yardımı olurdu deseydim varken yokluğunu çekmek çok zor çok üzücü hiç destek olmadılar bana hiç sorsan 5 vakit namazını kılar 3 defa kabeye gitmiştir ama gel bir de bana sor allaha havale ediyorum

Güncellemeler
8 ay
..
Bazen keşke yetim olsaydım diyorum haksız mıyım?
Cevapla