Abiniz/Ablanız olmasının en güzel yanı nedir sizce?

Yani bir sürü güzel tarafını sayabilirim ama benim için en güzel yanı kesinlikle görselde xmdldl

Onun verdiği cevabı görmeyin lclxldldpd
Onun verdiği cevabı görmeyin lclxldldpd
Güncellemeler
8 ay
Süper Soru 🍀
Abiniz/Ablanız olmasının en güzel yanı nedir sizce?
Cevapla