Kadın düşmanlığı var içimde, ne düşünüyorsunuz?

Kadınları destekleyen kadınlar da sadece işine geldiği konularda destekliyor, yeri geliyor ahlak abidesi de kesiliyorlar kendileri kusursuzmuş gibi, şu siteye girsen çoğu kızın zaten burnu havada sorsan en temizi en namuslusu bu bi de millete laf ederler yargılarlar ama abaza dolu sitede kendilerini sergilemeyi de bilirler. Erkekler de masum değil ama en azından daha saf akılları var düz düşünüyorlar. Kadını net olarak bir yerde savunacaksam sadece şiddet konusunda savunurum ben açıkçası bir kadın olarak onun dışı beni çekmiyor. Siz ne diyorsunuz

Kadın düşmanlığı var içimde, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla