Eşim evi Hindistan sokak lezzetlerinde ki insanlar gibi aşırı derecede pis bırakıyor. Ne yapabilirim?

Merhaba, arkadaşlar benim çok büyük sıkıntım var, ne olur bana yardımcı olun. Eşimle 2014 yılında evlendik. Evlenmeden önce temizliğe dikkat eden birisiydim. İlk başlarda bahaneler üretiyordu. Temizlik malzemesi yok, ev kötü hamileyim, çocuk yaptı, hastayım ama 11 yıl oldu. İşten eve geliyorum. Yemek kesinlikle yapmaz çocuklar ben yalvariyoruz, en son kavga olur öyle yapar. Genelde kendisi acıkır ise yemek yapar. Yemeği ocağa koyar bırakıp gider telefonda dizi izler. Genelde yemekleri hep yakar. Tencereler çaydanlıklar hep yanmıştır. Evliliğimiz den beri 5 sefer tencere takımı almisimdir. Elektrikli tencere aldım 4 defa fırın değiştirdik. 10 defa demlik değiştirdik. Demlikte su biter koku gelince artık altını kapatır. Çamaşır kolay kolay yıkamaz. Çarşaflar yastık kılıfları yıkamaz. Makineye kavga dövüş ile anca elbise atar. O elbiseler makinede 3 gün durur. 3 gün sepette 3 gün kurutmada zaten katlama ve ütü kesinlikle benim kavgami bekler. Yere bir şey dökülsün silmeyi bırakın üstüne basa basa gezer. Çocuklarım zor onlarda çok batırıyor evi. Yıllardır her gün güzellikle anlattım olmadı, kavgayla anlattım olmadı. Ailelerimiz söyledi olmadı. Arkadaşları söyledi olmadı. Komşularimiz uyardı olmadı. Bu bir hastalık mı nedir bilemiyorum. Çocuklar var ayrılmak istemiyorum. Ama gerçekten cokkk cokkk yoruldum. Eve gitmek istemiyorum başkalarının evine gidince imreniyorum. Genelde kadınlar titiz olmaz mı. Ben mi yanlış biliyorum. Hafta da bir gün iznim olur evi komple temizleriz. Ertesi gün ev yine pislikten, çöplükten geçilmez. Kendisine hiç bakmaz, üstüne yemek dökülür umrunda olmaz. Çocuk altını kirletir ben görürsem öyle değiştirir. Her seferinde bir bahane bulur ve hep suçlu ben olurum. Onu uyaranlar hep haksizdir sadece kendi haklıdır. Ben bir şeyi sevmedigimde genelde onu daha çok yapar. Ben ne yapmalıyım. Kavga etmekten, konuşmaktan yoruldum.

Eşim evi Hindistan sokak lezzetlerinde ki insanlar gibi aşırı derecede pis bırakıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla