İLK YAZAN O AMA ENGEL YİYEN BENİM NAPMALIYIM?

Şimdi Mayıs ayında bana dm den yazan o olmuştu. Ve ben asla dm lere dönmem dikkate almam. Ama sıkıldığım bi dönemdi ve onunla konuşmak istedim. Aslında anlamıştım çocuksu biri olduğunu ama yine de konuşmayı bi şekilde sürdürdüm. 3. Gün benim sınırımı aşan bi şey sordu ve ben iletişimi kesmeye karar verdim. Ama olgun bi şekilde açıklama yaparak yaptım bunu. Tabii sinirlendi kotu şeyler dedi ve engelledim. Sonra aradan 2 ay geçti. Şans vermek istedim. Yazdım. İlk tripliydi ve sonra hatasini anladığını sinirle dedigini yapmayacağını soyledi. Yeniden konusmaya devam ettik ama asla ilk zamanki gibi değildi. Takipcisi artmışti. Gunaydin iyi geceler mesajlari her zaman olmuyordu falan. Iletisimimiz kopuk ve itekleyerekti yani. Ama bana karşı ilgisi oldugunu biliyordum. Neyse sonra bi gun bana hic yazmadi. Ertesi gun de. Bende yazmadım hic. Yani insan olan 5 saat bile beklemez yazar. Sonra hicbir sey olmamis gibi dm den yine reels atti. Bakmadim. Ben bakmayinca geri cekti. Hesap sordu bana. Bende kizdim. 2 gun yazmayan sensin hesap soramazsin diye? Cevap veremedi bile. Neyse biz yine konusmadik. Ertesi gunun gecesi konustuk gece 2 ye kadar bana evlilik hayatina uygun olmayan bi isi oldugunu (kaptandı) ve ben ona gore cok genc oldugum icin olmicagini falan söyledi. Bende bahane ettigini soyledim. Sonra biz baya konuştuk bu konu ustune. Heh dedim artik netlesti bi seyler. Cunku hep kacti. Wp den hic konusmadi benimle... oradan attigim seylere asla donmeyip hep dm den konustu. Belliydi zaten de. Ertesi gun günaydın yazdım. Biraz konustuk sonra ben seni rahatsiz ettim kusura bakma artik konusmayalim dedi birden? Sok oldum dedim dalga mi geciyorsun? :) attı bana. Evet dedi aynen dalga gectim dedi yani. Bende belliydi zaten başından dedim engelledim. Sonra engeli kaldirdim bakayim napiyor diye. O BENI ENGELLEMIS? NAPAYİM SIZCEE?

İLK YAZAN O AMA ENGEL YİYEN BENİM NAPMALIYIM?
Cevapla