Allah’tan gönülden dilediğim ve bu seveple gecelerce dua ettiğim biri var Allahın takdirine inanarak?

doğru zamanı bekliyorum. Kader gayrete aşıktır sözüne inanıyorum ve doğru zamanda yollarımızın tekrar kesişeceğine inanıyorum fakat bu süreçte karşıma çıkan benimle tanışmak konuşmak isteyen bir sürü insan var ve ister istemez konuşsam bile bu bana kendimi epey kötü hissettiriyor sebebini bilmiyorum. Abartmıyorum istemsiz içimdeki kötü his sebebiyle agladıpım bile olmuştur ama Allahın bana çizdiği yolu da bilmiyorum belki de kaderimde başka birileriyle tanışmak var. Dışardan bir göze bunu sormak istedim

Allah’tan gönülden dilediğim ve bu seveple gecelerce dua ettiğim biri var Allahın takdirine inanarak?
Cevapla