Bosandim baba evine geldim simdi yanliz yaşıyorum. Nankörlük mu ediyorum? Nasil bir durumdayim?

Bosandim baba evine geldim onlar taşındı ben yanliz evdeyim çocuk yok.

Kamuda bir isim var.

Araba aldım çoğu parayı babam verdi araba benim üstüme ama tam vermediler daha arabayi nisanda vereceklermiş.

Ask hayatım yok evliler hep denk geliyor.

Nankörlük mu ediyorum 5 yıl oldu bosanali kumari yüzünden. Ben mutsuz hissediyorum.

Sahip oldukları ma nankörlük mu ediyorum? Çok bunaldim evlenmek istiyorum düzenli hayat istiyorum.

Bosandim baba evine geldim simdi yanliz yaşıyorum. Nankörlük mu ediyorum? Nasil bir durumdayim?
Cevapla