Bu hayata en çok nefret ettiğiniz kişi kim? ?

En çok iki kız kardeşimden nefret ediyorum ben onları çok seviyorum ama onlar beni sevmiyor ve ben sadece daha çalışkan veya bir sürü belgem var daha çok şey biliyorum diye kıskanıyorlar ve bir kusurum olduğun da anında herkese gidip diyorlar sanki şey der gibi sen kusursuz değilsin biz senden daha iyiyiz demeye çalışıyorlar ve ilk kez olduğun da bir şey demedim ama artık defalarca tekrar tekrar oluyor ve artık nefret ediyorum öyle ki içimde ki nefret çok kötü oldu şu anda ne yapıcağım hiç bir fikrim yok artık gidip öğretmene diyeceğim beni başka sınıfa alabilir mi diye kardeşlerimle kalmak istemiyorum diye

Bu hayata en çok nefret ettiğiniz kişi kim? ?
Cevapla