Sistemin kölesi olmayı bırakma yolları nelerdir?

Evlenmedim çoluk çocuğa karışmadım böylece sorumluluğum çok daha az.

Eşyada minimalizme geçtim. Az ve iş gören eşya.

Bir tabak yemek ve internet bağlantısı ile mutlu olmayi öğrendim.

Gereksiz çevre ve baş ağrısı arkadaşları da sildim. Niyeti iyi az öz dost yeterli.

Sosyal medyam veya hava atma kültürüm de yok.

Kısacası bu bile ister istemez kölelik sisteminden yüzde 90 sıyrılmamı sağladı. Ama kalan yüzde 10'dan nasıl sıyrılırım onu bilmiyorum.

Sistemin kölesi olmayı bırakma yolları nelerdir?
Cevapla