Canımdan çok sevdiğim sevgilimi aldattım. Pişmanım ne yapmalıyım?

Yaklaşık 3.5 senelik bir ilişkim vardı ve her anlamda inanılmaz güzel bir ilişkiydi her şeyi beraber yapıyor her konuda ilklerimiz ayak bastığımız ilk yerleri beraber öğreniyorduk. Hayatı aslında beraber öğreniyorduk onunla tanıştığım zaman bir tane tofaş şahinim vardı 3.5 senede 1 tane sıfır araba aldım kendime ve bir de ondan ayrılmadan bir gün önce güzel bir bmw almıştım çok çalıştım çok çabaladım o kadar hırslanmıştım işte ve bunları alabilmemde ki sebep onunla evlenebilmek için çalışıyordum ilk sıfır arabayı aileme hediye olarak aldım bunu dememde ki sebep öyle böyle değil bunların hepsini onun sayesinde o beni desteklediği için yaptım. Biz ilk 1.5 senemiz dışarı çıkarken ailemin paltolarının cebini arayıp şahin gazını fullerdik tüm İstanbulu beraber dolaştık tüm başarıları beraber elde ettik ve ben bu iş stresinde kaybolup gittim sürekli çalışıyordum ve onu ihmal etmeye başladım sonrasında herkesin dışarıdan özenerek bakacağı tek tartışma olmayan ilişkim çatlaklar vermeye başladı bende sahte kabadayılık yapmışım şimdi farkediyorum benle eğlenceye gitmek istedi ben dans edemem dedim meyhane dedi aeabayı kim kullanacak dedim ben halbu ki her şeyden çok onu izlemeyi o gözlerinin parlamasını özellikle beyaz kısımlarına hastayım gülüşünü mesela araba sağ koltukta bir şey anlatırken vs sesinde kaybolup gidiyordum hele olaya kendini kaptırdıysa kendi içimden içimden gülüyordum o bana her şeyini verdi her konuda destek oldu ben ise arkadaş kurbanı oldum onlar yüzünden ayrılmıştık zaten o benden ayrıldı ben ise gerçekten kalbimle düzelecğime knedimi düzelticeğimi söylediğimde hayır dedi karşıma birisi çıksın iyi birisiyse 2 hafta içinde konuşurum dedi kendimi bu kadar aşağıladığıma bakmayın her buluştuğumuzda direkt iltifat eder ona hayran olduğumu her zaman söylerdim ama ondan hiç bir zaman iltifat dahi duymadım zorla söylediği bir kaç şey hariç çünkü o utangaç bir kadındı bu konularda bende daha önce ki hayatımda beğenilen birisi olduğum için sanırım egosal olarak problemlerim vardı düzeliceğimi toparlayacağımı söylesem de beni eski sevgilisiyle hemde onu aldatan ben ise bir kıza bile yan gözle bakmadım o zamana kadar ondan başkasını aramadım velhasıl o bu şekil ağır şeylet söyleyince ayrıldık ve beklemeye geçtik ben ise kafamı dinlemeye çalışıyor her hün 4-5 bira içmeden uyuyamıyordum sonra instagrımna girdim baktım saçma sapan ya…sak tipte 3-4 tane erkek hemde varoş tipler gerçekten beni sinir etmek için yapmış ben ise o dediği 2 haftallık olaydan sonra sinirle takılmaya başladığını düşündüm sonra arkadaşlarım beni bir meyhaneye götürdü ben sadece alkolümü içtim içerisi zaten ağır abiler ve şirket çalışanları doluydu o yüzden oraya girdik zaten sonra çıkışta oturduğumuz yerden değil dışarıdan bir kadın geçti ve bana adres sordu ben sadece tarif ettim ve sonrasında bana iltifat etti vs vs numaramı istedi ben vermesem de yanımda ki arkadaşım verdi numaramı kafamı dağıtacağımı düşündü onlar benim ağzımdan konultu vs ama ben bir abimin yanına başka şehire gittim çünkü öyle bir niyetim yoktu ben ise sonradan başka bir arkadaşıma çirkin bir mesaj attım işte kadını elimden kaçırdım falan halbu ki bilerek kaçırmıştım zaten hiç istemiyordum erkekler arasında artistlik daha da pisi yok bir şeyler yapamadık gibi çirkin cümlerler sonra biz kız arkadaşımla barıştık ve barıştığımız da bu mesajları gördü kadınla olan arkadaşlarımın 2-3 günlük konuşmasını gördü ve benim artık yüzüme nike bakmak istemiyor ben bunu ona olan sinirimlw yaptım kendimi ona nasıl affettireceğim eve bile gitmiyormuş aklım gidiyor başkasıyla diye

Canımdan çok sevdiğim sevgilimi aldattım. Pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla