Nişanlım ailesiyle yaşamamızı istiyor?

2 ay içinde evlenicez, hazırlıklar nerdeyse tam. Ama nişanlım ailesiyle yaşamamızı istiyor. Ailelerine çok bağlılarmış hep bir arada yaşanırmış. Ben cidden son ana kadar ikna ederim diye düşündüm ama ikna edemiyorum. Bizde erkekler birlikte yaşar ailesiyle böyle gördüm değiştiremem diyor. 3 katlı bahçeli evleri var ama kaynana kayınbaba görümce falan ben nasıl dayanıcam ya. Durumları da var 1+1 bile kirada otursak gıkım çıkmaz ama ikna edemiyorum. Çok da seviyorum bırakamıyorum napicam. Ben çok insancıl değilim ki ailemle bile zor anlaşıyorum başkasının ailesiyle nasıl anlaşayım

Nişanlım ailesiyle yaşamamızı istiyor?
Cevapla