
Beyaz Avrupalı erkeklerin artık kadınsı ve prenses olduğu düşünülüyor. Erilliklerini kaybetmişler
Evet öyle
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Beyaz Avrupalı erkeklerin artık kadınsı ve prenses olduğu düşünülüyor. Erilliklerini kaybetmişler
erillik azaldı onda şüphe yok fakat tek beyazlarda azalmadı afrikanın bir kabilesinde yaşamıyorsan her yerde her millette azaldı onun dışında böyle görsellerle öyle gösterilmeye çalışılıyor fakat bu diğer üçünden çok daha eril gözüken beyaz erkekler de var yani boş muhabbet
Bu gibi yorumlar aslında kültürel algı ve kişisel beklentilerle çok bağlantılı. Erillik ya da dişillik, belli normlarla ölçülebilecek özellikler değil bence. Toplumların beklentileri zamanla değişiyor ve insanlar bireysel olarak farklı şekillerde kendilerini ifade edebiliyor. Feminen veya maskülen olmak kişilik değerini, karakterini etkilemiyor. İnsanları genel kalıplara sokmak yerine bireyselliklerine saygı duymak en iyisi. 🌟
Cevap
2Cevap
beyazların vücudu gelişmiyor diğerleri mi body e gitmiş sadece
Afgan pakistanlı erkekler beyaz değil ama oğlan seviyorlar bence alakası yok
Tam tersi onlar kadın delisi oluyor
Bacha baziyi araştır istersen kıllı olgun esmer erkekler oğlanları oynatıyor
Git sen karayla ol madem bu nasıl kafa
Oluyoruz zaten canım sizin iyiliğiniz için söylüyorum bunu yoksa siyah mal çok
Beyaz ten siyah saç değil bence
Bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?