İnsanlar neden kendinden iyi durumda bir arkadaşı olsun istemez?

Özellikle kadınlar. Asla kendinden iyi durumda daha mutlu birini görmeye tahammuleri yok. Sözde arkadaş olsanız bile bir kuyu kazma derdindeler

İnsanlar neden kendinden iyi durumda bir arkadaşı olsun istemez?
Cevapla