Sizce kıskançlık mı kendi bakış açısı mı bunun sebebi?

Bir arkadaşım yakın ortak arkadaşımızla ilgili "ailesi muhafazakar olduğundan bence seni düğüne çağırmayacak, ailesi istemeyeceği için" "evlendikten sonra eski sıcaklıkta olmazsınız" gibi cümleler kurdu. ben de arkadaşımla konuştum öyle bir şey yok düğüne çağırırken cinsiyete tabiki bakmicam;sevgilim de kısıtlayıcı ve kıskanç biri değil neden böyle söylemiş anlamadım dedi. benim kafamda bu çok yer etti ama. arkadaşım 28 yaşında ailesinin istediği kişileri mi çağıracak aile muhafazakar arkadaşım değil ayrıca, ya da neden evlendikten sonra değişsin beni potansiyel sevgili olarak mı görüyor sanki! ayrıca instagramdan o arkadaşımla ortak bir reels beğendiğimizi görmüş bana dm den o reelsi atıp "sen attın atarken beğendin sonra da o beğendi doğru mu bildim" yazmış.

Sizce kıskançlık mı kendi bakış açısı mı bunun sebebi?
Cevapla