Gurbettekilere karşı olan kıskançlığınızın nedeni ne?

Ben almanyada doğdum büyüdüm. Türkiyeye sadece tatilden tatile gidiyorum. Maalesef her sene imkanım olmuyor maddi açıdan ama coğrafya olarak çok seviyorum Türkiyeyi. Fakat insanları gerçekten çok tuhaf. Türkiyenin sistemi kötü diye bize çatıyorlar. Yok siz arabayı daha ucuza alabiliyorsunuz yok ayda 5000€ maaş alıyorsunuz. 5000€ da kolay kolay kimse kazanamaz. Gelirin ne kadar yüksekse verginde o kadar artıyor burada. Çalışan biri pahalı araba alıyorsa helal olsun hakkıdır. Ama türkiyedekilerde bu düşünce yok. Hemen bi ooo mercedes oooolar mooolar. Yavrum burada uygunsa ben napim almimmi? Kredi desen asla kredisiz yaşamazsınız oysa burada nah kredi çekersin öyle kolay kolay. Kiralardan acaba haberiniz var mı? Ben üç kişi iki odalı evde. Yani sizin deyimizle 1+1 odalı 64m2 evde yaşıyorum. Eski kiracı olduğum için 560€ kira veriyorum. Taşınmak istedim ama ghettodaki evlerin kirası 900€ dan aşağı değil. Benim evimle aynı büyüklükte… Bazen çok acımasız olabiliyorsunuz gerçekten.

Gurbettekilere karşı olan kıskançlığınızın nedeni ne?
Cevapla