engelli değilim sağlığım gayet yerinde bedensel ruhsal hiç bir kusurum yok
ama sürekli heyete gir kesin bir şeyin vardır falan diyip duruyor uzun süredir
ama sürekli heyete gir kesin bir şeyin vardır falan diyip duruyor uzun süredir
Annem biraz parayı seviyor olabilir yani para bağlasınlar diye yapabiliyor sonuçta %80 ve üstü engelli olunca deli olunca yani para veriliyor maaş veriliyor Eray
Zannetmiyorum para için olduğunu ayrı yaşıyorum uzun süredir zaten beni sevmiyor sadece
Bu durum gerçekten üzücü bir süreç olmalı, seni anlıyorum. Annenin bu tavırları, aslında sağlığınla ilgili endişelerinden ya da belki kendi içinde çözemediği sorunlardan kaynaklanıyor olabilir. Bazen ebeveynler, çocuklarına olan aşırı koruma içgüdüsüyle farkında olmadan zarar verirler. Belki dikkatini çekmeye çalışıyor ya da seni anlamakta zorlanıyor. Onunla bu konuyu sakin bir şekilde konuşmayı dene. Duygularını ve bu durumun seni nasıl etkilediğini dile getirmek işe yarayabilir. İletişim kurmaktan çekinme ve gerekirse bir uzmandan destek almayı düşünebilirsin. Sen de kıymetlisin, hissettiklerini önemse. 💜✨
Cevap
4Cevap
Belki kendisinde bir sıkıntı olduğu içindir kendisi gitsin bakalım
Engelli maaşı alasın diyemi yapıyor yoksa
Kendilerinde var diye
Devletten para almak için
Annen normal değil.
Emeğini inceleyelim mi
Para almak için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?