Kalıtsal olarak engelli insanların çocuk yapması hakkında ne diyorsunuz?

sonradan engelli olup çocuğuna aktaracak bir şeyi olmayanlar yapsın evet. ama çocuğu olsa o da engelli olacak veya engelli adayı olacak insanlar çocuk yapmamalı. bu etik değil bence. bile bile bunu yapamazsınız. ben bile genetik olarak sedef hastasıyım ve buna bile çok üzülüyorum. bir de hayatı boyunca çok zorluklar yaşayacak çocukları düşünemiyorum.
Kalıtsal olarak engelli insanların çocuk yapması hakkında ne diyorsunuz?
Cevapla