Hayatımda güçlü bir kadın olmasını istememin nesi yanlış?

Ben istiyorum ki hayatımdaki kadın en ufak bir sorunda bile bana muhtaç olmasın kendi sorununu çözebilecek yetide olsun. Benim olmadığım zamanlarda kendini meşgul edip mutlu edebilsin istiyorum.

Ama bana en ufak bir sorununu bile çözmek için gayret edemeyen ve hayatındaki erkeğin çözmesini bekleyen, iş gereği vakit ayıramadığım zamanlarda dünyanın en depresif insanı moduna bürünen zayıf kadınlar denk geliyor. En basitinden intagramdan bir fake kıza sürekli mesaj atıyor , polise ver diyorum mantıklı olarak, e sen niye bir şey yapmıyorsun diyor. Ne yapayım yani bir tabanca alıp gidip adamı mı vurayım.

Böyle sıkıntılı, olgunlaşamamış insanlarla uğraşmak yerine güçlü bir kadın istiyorum nesi yanlış bunun?

Hayatımda güçlü bir kadın olmasını istememin nesi yanlış?
Cevapla