Ben istiyorum ki hayatımdaki kadın en ufak bir sorunda bile bana muhtaç olmasın kendi sorununu çözebilecek yetide olsun. Benim olmadığım zamanlarda kendini meşgul edip mutlu edebilsin istiyorum.
Ama bana en ufak bir sorununu bile çözmek için gayret edemeyen ve hayatındaki erkeğin çözmesini bekleyen, iş gereği vakit ayıramadığım zamanlarda dünyanın en depresif insanı moduna bürünen zayıf kadınlar denk geliyor. En basitinden intagramdan bir fake kıza sürekli mesaj atıyor , polise ver diyorum mantıklı olarak, e sen niye bir şey yapmıyorsun diyor. Ne yapayım yani bir tabanca alıp gidip adamı mı vurayım.
Böyle sıkıntılı, olgunlaşamamış insanlarla uğraşmak yerine güçlü bir kadın istiyorum nesi yanlış bunun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer