Onun arkadaşlık anlayışını sorguluyorum neden böyle davranıyor?

Bi arkadaşımla arkadaşlığımı bitirmeyi düşünüyorum ama emin de olamıyorum.2 ay önce bana buluşalım dediğimde çok enerjisiz olduğunu stresli olduğunu söyledi sonra yazıcam rahat rahat buluşucaz da dedi ama bunu yapmadı. daha önce de kütüphaneye 3 arkadaş gidecektik o gün işi çıktı ama 2 gün sonra için gideceği zaman beni çağırmamıştı diğer arkadaşımı çağırmıştı ama böyle yapmasına rağmen bana neden gelmedin bile dedi. şimdi de sınıfça etkinlik yapıcaz" herkese müsaitse" ayın 27 si olsun" diyor. ayın 27 sinde o ortak arkadaşımız gelemez çünkü şu an kendisi bedelli askerlikte. ama bunların yanında bizi yakın gördüğünü söylemeler, rahat konuştuğunu söylemeleri var. bi başka zaman yine sınıfça bi şey olmuştu da ilk 2 mize yazmıştı. bi yere gideriz bana hesap ödetmez, bi şey rica ederim yapar. anlayamıyorum.

Onun arkadaşlık anlayışını sorguluyorum neden böyle davranıyor?
Cevapla