Bu benim iyi bir insan olduğumu mu gösterir?

Size iki tane olay anlatmak istiyorum. Ben bir gün teyzeme gittim daha doğrusu ailecek gittik. Neyse kalabalıktık yemekte az geldi baktım sonu konuyor daha da yiyenler vardı sofrada. Benim yerime bir başkası yesin diye tamamen doymadan sofradan kalkmıştım. Öbür olayda da anneannemin müstakil iki katlı sobalı doğalgazlı evi var bi tane. Alışveriş yapilmadigi icin evde ve dolapta pek bir sey yoktu hepimiz acikinca gittim bi tane haşlanmış patates salatası yaptım taze soganla. Bide salçalı makarna yaptım yoğurt koydum. Bir paket makarnayı hep döktüm ama kalabalik oldugumuz icin onlar sofranın başına oturunca sofra doldu bana oturulcak yer kalmadi. Yemekte az olunca baktım bitirdiler makarna da kalmadı salata da. Yer açıp gel otur dediler ama nasıl aciktilarsa artık silip supurduler ben nasıl oturup yiycem bana kaldı mı sanki? Yok ben aç değilim karnım tok siz yiyin dedim oturmadim. Eve dönünce kendime yemek hazirladim evde yedim. Bu benim iyi bir insan olduğumu mu gösterir?
Bu benim iyi bir insan olduğumu mu gösterir?
Cevapla