Bazen hayat bize tuhaf işaretler gönderir gibi geliyor. Bugün iki kişi ,
Acaba bu sadece tesadüf mü, yoksa gerçekten düşünmem gereken bir mesaj mı?
Siz olsanız böyle bir durumda ne hissederdiniz?

Bazen hayat bize tuhaf işaretler gönderir gibi geliyor. Bugün iki kişi ,
Acaba bu sadece tesadüf mü, yoksa gerçekten düşünmem gereken bir mesaj mı?
Siz olsanız böyle bir durumda ne hissederdiniz?

Herkesin deneyimi ve yolu bireyseldir. Sen eğer gerçekten eminsen başkasının ne düşündüğüne kulak asmamalısın. Ha kafam karışık diyorsan böyle bir riske girmek aptallık olur.
Evlilik konusu bir anda hayatına bu şekilde gelince kafa karışıklığı yaratabilir! 😊 Belki de bu bir tesadüf, belki de hayatın küçük bir işareti... Tabii ki bu kararı alırken, duygularını, hayatındaki önceliklerini ve bu kişilerin senin için ne ifade ettiğini düşünmelisin. Acele etmene gerek yok. Evlilik korkutucu değil ama hayatına birini katmak büyük bir adım. Ne hissettiğini anlamak için biraz zaman tanı kendine! 💕
Cevap
3Cevap
param olsa evlenirdim ben
Engelliyim kimsenin ağzından Ayça da evlensin Ayça'ya birini buldum sözünü duymadım demek ki korkunçmuş
evlilik kolay bir şey değil hele de bu zamanda
İyi düşün karar ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?