"Kadın olarak yaşamak zor. Çünkü..." cümleyi devam ettirin?

Şuraya bi tartışma meydanı çek dosdik, rozzzz sunucu olcak. Ben de en önde hepinizi dinliycem.

Kadın olarak yaşamak zor. Çünkü, ayın 1 haftası kendimizdeyiz, kalan 3 haftası başka bi insana dönüşüyoruz. Fıdrad böyle hormonlarımız bozuluyo, bizim suçumuz değil bu. Ne istediğimizi bilmiyo gibi duruyoruz. Aslında istediğimizi biliyoruz ama içimizdeki Sabahattin Ali engel oluyo.

Çok isterseniz bunu erkekler için de söyleyebilirsiniz. Ben başliyim yine:

ADAM olarak yaşamak zor! Çünkü zorlu ekonomik koşullar altında kadınların 3 haftalık hormonlarına maruz kalarak yaşama tutunuyolar. 🤣🤣🤣

"Kadın olarak yaşamak zor. Çünkü..." cümleyi devam ettirin?
Cevapla